lauantai 13. elokuuta 2011

Sä oot silkkii, mun sylissäni

Näin meillä nukutaan aamuisin! Coma on kauhee unikeko, eikä sitä saa millään hereille sillon ku se haluaa nukkua! :D  Mut se on itelle kiva ku haluan iteki viikonloppusin nukkua pitkään. Työt alotettuani en kyllä enää viikonloppusinkaan nuku enää 12 asti. Heti ku mä herään pakotan tuon nousemaan ylös, et vien sen pihalle ja sit se pääsee taas nukkumaan kun tullaan takas sisälle. Se on ihan hassu koira, eiks bokserien pitäis olla aika aamuvirkkuja?
 
 
Mut toi on kyllä niin ihana koira, etten ois voinu ikinä parempaa toivoo. Se on niin oma persoonansa ja siitä kyllä huomaa et se on onnellinen. <3


Tää koira on pelkää jalkaa vaan. :D

"Miks sä herätit mut? Anna mun nukkua!"

The sleeping Beauty.




"Sä oot silkkii, mun sylissäni
Niin kuin lämmin vesi joka lainehtii
Yhdestä puusta meidät veistettiin
Päästä varpaisiin
Sä oot silkkii, mun sylissäni
Niin kuin lämmin vesi joka läikehtii
Sama virtaus, taivas ja maa
Toisensa kohtaa"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti