lauantai 24. syyskuuta 2011

ensimmäinen toivepostaus!

Sain postaustoiveeksi, että ottaisin kauniista Comasta syksyisiä kuvia metsässä. Ja sen nyt tänään toteutin, juurikin tulimme metsästä.

Nyt tuo vaan nukkuu, vaikka ei se ees paljon juossut, mutta eilen oltiin Alvan (ranskis) ja Amicon (seropi) kanssa puistossa niin varmaan siitä väsyi. Ja kyllähän ne siel juoksi ja paini. Kameraa en kyl mukaan ottanut kun alko olla jo niin pimee. Ja ihan hyväkin, Coma oli ihan kurassa kun tultiin sieltä. Sen piti mennä kierimään sellaseen mutalammikkoon. Se on sen lempipuuhaa, enkä mä siitä viitti sitä kieltää kun se niin siitä nauttii. Onhan suihkut keksitty, ja Comalle tilasinkin just sitä shampoota. =)

Mun mielestä osa näistä kuvista on ihan onnistuneita, mut sit taas osa ei. Mutta kyllä mä näköjään pikku hiljaa kehityn.

Mun ensimmäinen heilahtamaton kuva liikkeessä! JEJ!

Tää sitten heilahti.


Kauniit hampaat.

Tää on mun lemppari näistä kaikista! Rajaus onnistunut, koiran ilme hyvä ja laatu on hyvä. =)

"ehehe heheh" maailman paras ilme :D






Kyllä tääkin osaa puun rungon päällä seistä! =D




Ja kyllä kaikki siellä näytön päässä, haluan lisää postausehdotuksia! Vielä on tulossa yksi toivepostaus ja voisin sen varmaan sitten huomenna väsätä. =)

3 kommenttia:

  1. Hauskoja kuvia, mutta ota koirantasolta ;) Näyttäisivät mukavammilta :) Mun toivepostaus olis semmonen piitkä, kuvatäyteinen päiväpostari, missä kerrot aamusta iltaan kaiken, mitä Coman kans teette :) Ja paljo kuvia ;)

    VastaaPoista
  2. Jenny, kiitos vinkistä!

    Tätä olikin jo toivottu ja sen huomenna sitten väsäänkin. =)

    VastaaPoista
  3. kiitos <3 Ihana Coma

    -KR-

    VastaaPoista