tiistai 27. marraskuuta 2012

Otsikoimisen vaikeus..

Eipä ole taas tässä kuussa ollut paljoakaan asiaa. On ollut vähän kaikenlaista menoa ja kiirettä itselläni viime aikoina, että ei ole tullut tänne kirjoiteltua.  Blogin ulkoasu on kyrpinyt, ulkona vallitseva pimeys on masentanut ja itse tekemättömyys. On tosi tylsää vaan olla kotona, eikä mulla ole ajokorttiakaan vielä, että pääsisin edes johonkin noiden koirien kanssa, eikä tarvitsisi vain kotona olla. Niin ja kaikenlisäksi blogini kuvatila on täynnä! Joten siis opettelenkin nyt eri tavalla lisäämään tänne kuvia Imgurin kautta, tällä hetkellä kaikenlisäksi Imgur ei suostu toimimaan, joten lisään kuvia tähän postaukseen myöhemmin.

Sunnuntaina treffattiin Caapon kanssa Irene-beussia ja Wilmaa. Meidän piti treffiä jo aikaisemmin, mutta Wilma unohti =D. Wilmalla on myös toinen koira, mutta tämä oli hoidossa, joten Caapo pääsi tutustumaan ensin tähän ihanaan tyttöseen. Tulivat kyllä hyvin toimeen; painivat ja jahtasivat toisiaan hyvinkin tasapuolisesti. Caapolla alkaa selvästi hormonit jo herätä kun näkyi kosiskelemisen meininkiä siinä leikissä, ei astua kuitenkaan yrittänyt, vielä ainakaan.


Wilma kertoikin minulle, että Kauhajoen eläinhoitajalinjalta on jättänyt muutama oppilasta kesken ensimmäiseltä luokalta ja itsehän olen ajatellut, että kevään yhteishaussa hakisin syksyllä alkavaan koulutukseen. Juteltiin sitten enemmän kouluista ja minulla voisi olla mahdollisuus päästä jo nyt, syksyllä tai keväällä, sinne koulutukseen koska olen käynyt lukiota jo puolitoista vuotta. Soitinkin tänään ja nyt täytyy vain hommata minun viimeisin lukiokurssitodistus, jotta hän tietää mille luokalle voisi minut mahdollisesti laittaa! Eli minusta voipi hyvinkin mahdollisesti tulla taas opiskelija.

Hirmuisen Caapo-painotteinen tää blogi on ollut. Kamalaa, Coma on jäänyt ihan taka-alalle kun Caapon kanssa ollaan niin paljon touhattu. Oon ilmottanut nyt, vihdoin ja viimein, Coman luonnetestiin! Se on, harmi vaan, vasta ens vuonna huhtikuussa, mutta ainakin mahduttiin vielä! Ilmoitin Coman myös karhunhaukkukokeeseen, joka on tammikuussa, sitäkin odottelen jo innolla. Toivonkin, että joku voisi mun kameralla vaikka kuvata niin luonnetestin kuin karhunhaukkukokeenkin.


Sterilaatiokin alkaa olla aika lähellä. Toivon nyt vaan, että juoksut ei alkaisi näyttää alkamisen merkkejä vielä ainakaan kuukauteen, jotta Coma voitais varmasti steriloida. Huh, itseäkin jo kovasti jännittää miten Coman luonne muuttumaan ja muuttuuko se paremmaksi vai huonommaksi. Etenkin mua kiinnostaa se, että miten Coma suhtautuu vieraisiin koiriin leikkauksen jälkeen.

Niin ja mitäs tykkäätte uudesta bannerista? Onhan se tosi yksinkertainen, mutta oon sen ihan itse tehnyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti