lauantai 3. syyskuuta 2011

The beauty is inside you

Live your life, live your life
Let the love inside
It’s your life, it’s your life
Your beauty it’s inside you
Inside you
Don’t let ‘em bring you down, no
The beauty is inside you
Don’t let ‘em bring you down
Cos you start your life today

Live any thoughts you’ve dreamed off


Jooo, mun piti laittaa niitä kuvia aikasemmin. :D Unohdin. No ei siihen kukaan kuollut, luulisin.  No mutta lupaus on lupaus. Mulla on jääny vähän postausideat vähiin. Auttakaa mua!

Mutta tänään oli taas itsehillintäkurssi ja meillä oli tänään eri opettaja kun Tommi ei paikalle päässyt - ilmoitti kyllä viime kerralla, että ei itse tule tänään olemaan paikalla. Harjoteltiin ihan aluksi taas sitä vieraiden tervehtimistä. Juu, ei oikein sujunut aluksi. Mutta seuraavalla kerralla onnistu heti. Ja sit meni taas hienosti!

Harjoiteltiin myös luopumista - Comalle peace of cake - sillä oon sitä pennusta asti vahvistanu. Ja nyt onki huomannu, että tarpeellinen tapa kun täällä on niitä myrkyttäjiä liikkunut ja ihan lähellä tossa koirakin myrkkyyn kuollut.

Oli myös ihan uus juttu tänään! Ja se oli ihan kiva, Coma kyl nappas heti ideasta kiinni. Eli kosketuskeppikoulutusta. Toki tuo meinas ensin syödä sen kepin =D mutta Elina - kouluttaja, kertoi, että se on ihan tavallista. Sillä harjoteltiin myös seuraamista ja, että miten kosketuskepin avulla ohjaamalla esimerkiksi ohitustilanteissa voi toimia. Coma tänkin älys aika nopeesti, tuo onki tosi nopee oppiin. Elinakin sano, että molemmat koirat - myös toinen kurssilla oleva koirakko, toyvillakoira - on tosi älykkäitä kun vertaa muihin itsehillintäkurssin koiriin, kuulemma. No kyl mä tuohon mun pikkuvauvaan oon tyytyväinen! On se vaan niin paras. =) ♥

Tavoitteena oliskin saada tuolta kaikki ei-toivottu käyttäytyminen sammutettua, jotta tuleva pikkupennelli ei pahoja tapoja imis itseensä. =) No onneks Comalla ei niitä juurikaan ees ole. Mitä nyt tuo muiden koirien ohittaminen tuntuu olevan ainut, sekä ihmisiä vasten pomppiminen.

Huomenna taas luento, enkä taas malttais odottaa. Tänään kuitenkin jatkan kirjottamista tuohon uuteen koulutus-vihkoon, noista koiran elekieli ja stressi -luennon papereista. =) ym.

Mun viime kuussa ostamani ihana kannettava ♥ - Sony Vaio






+ ihana vaaleanpunainen tuoli, jonka HuutoNetistä huudin ♥



 No joo, kuvat vähän huonolaatusia, mut ei voi mitään, mä vasta harjottelen.


♥ Sanna & Coma

2 kommenttia:

  1. Tulinpas käväseen teidänkin blogissa, kyllä bokserit on parhaita! ;)

    VastaaPoista
  2. Ahh, bokserit on ihania höseltäjiä!! Ihanaa kun on muitakin bokserinomistajia, jotka pitää blogia! Oon yrittäny ettiä, mut en oo löytänyt!

    VastaaPoista