lauantai 20. elokuuta 2011

She was the only thing that I could love, in this dying world.

 

Coman kanssa oltiin  koirapuistossa ja siellä vierähtikin yhtäkkiä muutama tunti. Kivaa oli ja Coma sai uusia kavereita. Että toi on sitten ihana koira ♥ Cn luoksetuloakin oon vahvistanu nii et se tuolla tuli hyvin, vaikka kaverin kanssa oli leikki kesken ja portin vierestä käveli koira. I think have the world's best dog ♥

Koirapuistossa tulikin mieleen tämä biisi.

Marilyn Manson on  ollut mulle kolme-viisi vuotta sitten kaikkein parhaimpia artisteja. Sillon oli vähän synkempi kausi mun elämässä, tai no ei synkkä, mutta pukeuduin mustaan ja meikkasin paljon. Vuonna 2007 pääsinkin MM:n keikalle parhaan ystäväni Sinin ja pikkuveljeni kanssa. Tämä biisi minulle oli itseasiassa yksi parhaimmista MM:n tekemistä kappaleista. Enää en MM:stä niin välitä, mutta joskus välillä kuuntelen jotain kappaleita, ja muistelen menneitä vuosia.
 
Coma on siis nimensä saanut tästä biisistä. Kolme vuotta sitten vietettiin juhannusta mun veljen, isosiskon ja isosiskon vaimon kanssa ja kuunneltiin musiikkia puhelimesta. Comaa mulla ei sillon vielä ollut, mutta tiedossa oli, että bokseripentu on tulossa. Tiedossa oli päivä ja varausmaksukin oli maksettu. Nimeä en olllut vielä todellakaan keksinyt. Kuunneltiin sitten tätä biisiä ja mun isosisko keksi että Coma  (= kooma) olis hyvä nimi sille pennulle - eli Comalle. Ja niin Comasta tuli Coma.
 
Mun mielestä sopiikin todella hyvin tuo nimi Comalle, koska Coma ei todellakaan ikinä ole ollut "koomassa". Coma on täysin "kooman" vastakohta. Tuo on paremminkin Duracell-pupu. Ikiliikkuja.
 
Ikinä en oo katunut tuon nimen antamista ja se sopii tuolle niin hyvin. Comaa en osais minkään muun nimiseksi kuvitella. ♥
 
 
"I would've told her then
She was the only thing
That I could love, in this dying world
But the simple word, of love itself
Already died and went away"
 
© Sanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti